Znate već od prije kako volim pisati o
reklamama, promidžbenim porukama i sličnim javnim objavama u
medijima koje ponekad zvuče onako malko, malkice čudno!
Na razini objašnjenja takvih slučajeva
nikad ne zalazim u sadržaj objave, već samu u njen izraz! Dakle
nikad ne dvojim o kvaliteti reklamiranog proizvoda ili usluge, već
tek o tome kako se isti prezentira javnosti.... ('ajde, 'ajde više prijeđi
na stvar, ako je i za uvod – dosta je!)
Ovaj puta ću naime o afričkoj šljivi,
tj. reklami za afričku šljivu, preparatu koji se koristi za
poboljšanje rada prostate, ali uglavnom najviše za otklanjanje
erektivne disfunkcije... a vodeći slogan kampanje svede se na ono
poznato: "Afrička šljiva – ne pada!"
Nisam probao... ne treba mi još, fala
bogu ;) pa tako ni o kvaliteti proizvoda neću! Bez obzira što je bilo već brdo parodija i to uglavnom uvijek više na samu kampanju negoli na proizvod, održala se šljiva i do naših dana!
Distributer za naše područje krenuo
je u zadnjih nekoliko dana u žestoku kampanju po Hrvatskoj... c,c,c,
pa braćo nije valjda dotle došlo?
Ali ako malo bolje poslušate i
pogledate video, pogotovo samo finale reklame, jasno vam je da od
ovog proizvada koristi mogu imati samo ljekarne, a i to ne samo zbog
zarade... ne, ne! U stvari najveće koristi od afričke šljive mogu
imati djelatnice u ljekarnama! Zašto?
Jer umjesto da spiker tekst pročita ovako:
... Oslobodite svoju muškost! Za
muškarce koji znaju. Afrička šljiva ne pada! U ljekarnama!
- on ga pročita ovako:
... Oslobodite svoju muškost! Za
muškarce koji znaju. Afrička šljiva ne pada u ljekarnama!
Stoga ili partnericu povedite sa sobom
u ljekarnu ili iskoristite dostupni materijal in situ! Magistre, čuvajte se!
Nema komentara:
Objavi komentar